keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Kaikilla meillä on menneisyys

Vihreä aventuriini-sydän, lotus-kukka ja Angel Aura Quartz -helmi. Lahja englantilaiselta ystävältäni Sarahilita, joka pitää ihanaa nettikauppaa Love Beyond The Moon


Kun kokee suuria muutoksia, voi alkaa tuntea häpeää siitä, mitä on joskus aiemmin ollut. Näin myös minulla. Suoraan sanottuna en ole pitkään uskaltanut lukea omia blogipostauksiani: pelkäsin niiden olevan liian paljastavia ja että ne eivät tuntuisi enää omilta.  Halusin työntää pään pensaaseen ja toivoa ettei kukaan löytäisi!

Kuitenkin ihan viime päivinä olen uskaltautunut lukemaan muutamia postauksia ja yllättynyt, osahan niistä onkin ihan hyviä!  "Ai minäkö kirjoitin tämän, oho…" Toki eivät läheskään kaikki postaukset sisällä kuolemattomia viisauksia, mutta niille ei-niin-hyvillekin teksteille osasin jo vähän lempeästi naurahdella:"Ai tuollainen olin kolme vuotta sitten, miten paljon olenkaan oppinut sen jälkeen".

Työni puolesta minulta odotetaan nykyään jonkin sorttista "valaistuneisuutta". Nykyiset ja tulevat asiakkaani saattavat vierailla blogissani tutustuakseen minuun ja ajatuksiini. Mietin josko poistaisin blogista ne kaikkein "materialistisimmat"postaukset sekä sellaiset, joiden ajatuksia en enää täysin allekirjoita. Esimerkiksi vähähiilihydraattinen leivonta ei ole tällä hetkellä fokuksessani. Kuitenkin ruoka-aiheisissa postauksissani käy päivittäin kymmeniä vierailijoita!

Toistaiseksi päädyin kuitenkin vielä pitämään kaikki postaukset julkaistuna. Se on elettyä elämää ja kaikilla meillä on menneisyytemme. Jos joku saa ruokapäivityksistäni inspiraatiota, niin sehän on ihan loistavaa! Se päätös, jonka tein jo aloittaessani bloggauksen vuonna 2011, että en kirjoittaisi mitään negatiivista mistään enkä kenestäkään, on vakuutukseni. Kaiken minkä olen kirjoittanut, olen kirjoittanut hyvällä tahdolla ja sen hetken parhaan tietoni mukaan.

Elämä on polku jolla jokainen meistä on tällä hetkellä jossain kohdassa - niin nyt kuin menneisyydessä.
Tämä on minun polkuni ja jaan sen niiden kanssa, jotka siitä voivat oppia tai saada elämäänsä jotain positiivista.

Minun sieluni tervehtii sinun sieluasi. Namaste.



1 kommentti:

Heräsikö ajatuksia? Pienikin kommenttisi tekee minut iloiseksi :-)